Semilac SPA x recenzja produktu

Witajcie!

Wiosna za pasem, rękawiczki zostawiamy w domu a zestaw Semilac SPA pomoże zadbać o nasze piękne paznokcie. Zapraszam na moją recenzję.

_DSC9972

Semilac SPA  to zestaw pięciu odżywek do paznokci w eleganckim opakowaniu idealnie nadającym się na prezent. Wszystkie preparaty dostępne są pojedynczo, ale nie ukrywam że posiadanie całego zestawu daje poczucie luksusu 🙂

_DSC9988

Dzisiaj szczegółowo omówię dwa z nich, SHIRAZ DUNES i MARRAKESH INSPIRATION. (klikając w nazwy produktów przeniesiecie się do sklepu internetowego Semilac, linki otwierają się w nowej karcie)

Żółty peeling o wspaniałym zapachu i konsystencji gęstego żelu, usuwa martwe komórki, złuszcza, regeneruje i rozjaśnia płytkę paznokcia. Producent nie dostarcza na swojej stronie internetowej instrukcji obsługi więc peeling zrobiłam na swój sposób. Najpierw przy pomocy aplikatora (pędzelka) nałożyłam preparat na paznokcie, pozostawiłam na jakiś czas (preparat nie spływa), następnie wmasowałam w płytkę paznokcia delikatnie dociskając. Żółte kulki rozkruszyły się pod wpływem nacisku a preparat został zaabsorbowany przez paznokcie (i moje palce, of course 😉 ). Zgodnie z zapewnieniem producenta, efekt widoczny jest już po pierwszej aplikacji. Paznokcie wyglądają na odżywione, i lśniące. Mój sceptycyzm nakazuje mi jednak stwierdzić, że efekt ten pewnie nie utrzymał by się po umyciu rąk. Moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne i zapewniam, że wrócę do tego produktu kiedy wykorzystam go w całości.

Po peelingu przyszedł czas na odżywczą maskę. Produkt w kolorze pomarańczowym o konsystencji wodnistego żelu przeznaczony dla słabych i łamliwych paznokci. Maskę nałożyłam pędzelkiem wyłącznie na płytki paznokci i pozostawiłam do wyschnięcia. Na pierwszy rzut oka paznokcie wyglądały jak pomalowane odżywką, jednak pod wpływem wody widoczne pozostałości zostały spłukane.

Po pierwszym użyciu tych dwóch produktów mam pozytywne wrażenia, zgodnie z opisem dostarczonym przez producenta, efekty widoczne są już po pierwszej aplikacji . Mam nadzieję że pozostałe preparaty będą równie przyjemne w stosowaniu- pachną uroczo, więc jest na to duża szansa 😉

Myślę, że Semilac tworząc tę linię produktów zaskarbi sobie jeszcze szersze grono odbiorców zarówno profesjonalistów jak i tych, którzy pragną poczuć się wSPAniale dbając o swoje dłonie- może firma pokusi się na stworzenie linii produktów do pielęgnacji dłoni? 😉

Już wkrótce pojawię się z kolejną recenzją produktów z tej linii więc zostańcie ze mną jeśli jesteście ciekawi. Gorące pozdrowienia dla Was!

/M.

 

5 Comments Add yours

  1. Zestaw stworzony wprost dla Ciebie 🙂 Czekam na recenzję pozostałych produktów. Całość wygląda luksusowo i profesjonalnie – wydaje się, że można zaufać tym odżywkom… 🙂

    Liked by 1 person

    1. moweroska says:

      Dziękuje A. 🙂
      Jestem raczej sceptyczna co do działania takich specyfików ale te faktycznie sprawiają wrażenie działających jak należy- zobaczymy po dłuższym czasie 🙂

      Like

      1. Racja – tylko dłuższe stosowanie pokaże prawdziwy efekt. Ja z kolei używam naturalnego oleju arganowego na włosy, skórę i paznokcie. Działa i odżywia 🙂

        Liked by 1 person

      2. moweroska says:

        Dobre i naturalne rozwiązanie 🙂

        Liked by 1 person

  2. Aneta says:

    Bardzo lubie produkty Semilaca 🙂 I te wyglądają warte spróbowania! Przydatna recenzja 🙂
    Pozdrawiam!

    Like

Leave a Reply

